Beste leden,

Nu de strengste corona regels versoepeld zijn en we ook weer gebruik mogen maken van ons clubhuis heeft het bestuur de volgende maatregelen genomen en voorwaarden gesteld om gebruik te mogen maken van dat clubhuis.

• Personen vanaf 18 jaar blijven zo goed als mogelijk op 1.5 meter afstand van elkaar.
  • Volg de looproutes zoals die zijn aangegeven.
  • Alleen leden van de Kantine Commissie mogen achter de bar komen. Voor andere leden is het verboden terrein en blijft het klapluik gesloten.
  • Betaal je consumpties met je pinpas en dus NIET met contant geld.
  • Bij ziekteverschijnselen NIET op de club komen.
  • Kleedkamers kunnen voorlopig nog NIET gebruikt worden. Dat betekent nog steeds thuis douchen.
  • Er mag door commissies weer vergaderd worden in het clubhuis met ook hier de eis van 1,5 meter onderlinge afstand.

Extra : vanaf 9 juli is in de vakantie periode op donderdagavonden het clubhuis en de velden geopend om een balletje te schieten. Altijd goed om een beetje in vorm te blijven !

Vr. gr. Bestuur KV Vitesse Barendrecht