Namens het bestuur van Vitesse wensen we jullie een goed, sportief en gezond 2021 toe !

2020 was een jaar om snel te vergeten. Veel improvisatie om onze geliefde sport te kunnen blijven uitoefenen. Dankbaar zijn we voor de inzet van heel veel mensen om dat te kunnen doen. Iedereen reuze bedankt hiervoor, goed om de zien dat we een sterke club zijn waar iedereen zijn steentje bijdraagt. Sportief gezien ging het voor de wind in de beperkte competitie die er gespeeld is. Hopelijk kunnen we die lijn voortzetten wanneer de competitie dit jaar (hopelijk) voortgezet kan worden want iedereen wil graag weer bezig zijn met korfbal.

Ook de jeu de boule en koersballers zouden graag weer beginnen .  Goed om te melden is dat onze jeu de boulers sinds kort de beschikking hebben gekregen over een AED wat net even wat meer veiligheid voor de gezondheid kan betekenen.

Ondertussen wordt er zeker niet stil gezeten bij Vitesse en blijven we werken aan onze toekomst. Zo is al langer bekend dat er flink wat gedaan moet worden aan ons clubhuis en daar worden nu goede werken voor gedaan.

Voorlopig is het even afwachten hoe de pandemie zich blijft ontwikkelen en welke maatregen er gaan gelden na 19 januari. Na die datum komen we meer informatie over hoe we verder gaan dit jaar.

Voor nu : blijf gezond, denk aan elkaar en hopelijk snel tot ziens in sporthal of clubhuis.

Leo Visser

VZ Bestuur KV Vitesse