Ook andere sportverenigingen in Barendrecht hebben te kampen met de regels rond corona. Zo mag de basketbal vereniging Binnenland nog niet in haar eigen sporthal trainen en zoekt ze nu manieren om toch te kunnen trainen. Daarvoor wil men graag terecht op het 3×3 veldje op het Vitesse terrein. Uiteraard werken we als Vitesse daar graag aan mee.

Komende weken, te beginnen op woensdag 6 mei om 17:00 uur, zal je dan elke avond ook een groep basketballers zien trainen op het 3×3 veld.  Binnenland hanteert daarbij dezelfde regels en eisen zoals we die bij Vitesse toepassen.  De tijden van hun trainingen zijn aangepast aan onze tijden zodat we zo min mogelijk elkaar in de weg zitten waar het persoons stromen betreft. Binnenland maakt gebruik van de hoofdingang en parkeren fietsen e.d in de fietsenstalling naast het JdB terrein (onze oorspronkelijke fietsenstalling) Men maakt GEEN gebruik van onze kantine of kleedkamers, alleen bij hele hoge nood kan er gebruik gemaakt worden van het toilet. Verder blijft alles zoveel mogelijk gescheiden en zullen we zo min mogelijk (helemaal niet) bij elkaar in de buurt komen, conform de eisen van de diverse instanties.

Onze ingang wordt dan verschoven naar het hek bij de materiaal container. Vitesse zal toezien op voldoende afstanden bij betreden en weggaan van het terrein. Mede hierom hebben we ook een kwartier ingepland tussen trainingen om wisselen goed mogelijk te maken. Wacht met betreden van het terrein tot dat de groep voor je geheel is weggegaan en je toestemming krijgt om binnen te komen. Houd voldoende afstand en zorg dat je keurig op tijd bent. Bedankt voor je medewerking en fijne training ! Ging hartstikke goed afgelopen week, Top !

Nog een paar herinneringen:

• Kom NIET trainen als je ziekteverschijnselen hebt zoals koorts, hoesten, neusverkoudheid, niezen, hoofdpijn.
  • Meld je af bij de CTZ als je NIET komt trainen.
  • Zorg dat je op tijd bent voor je training. Kom niet te vroeg en niet te laat !
  • Houd rekening met elkaar en zorg voor goede hygiene.