BMI verlengt sponsorcontract met Vitesse.

Karin Ras van Body Match Int heeft deze week het sponsorcontract met Vitesse voor drie jaar verlengd. Het spreekt voor zich dat Vitesse hier erg blij mee is en Karin zeer erkentelijk is voor haar steun aan de vereniging.

Vitesse heeft Karin leren kennen als niet alleen een betrokken moeder langs de lijn, maar ook als een bevlogen ondernemer die met passie en enthousiasme praat over Herbalife, dat BMI in Barendrecht vertegenwoordigt.

Karin verkoopt voedingsproducten van Herbalife en richt zich op de gebieden sport, ontbijt, gewichtsverlies en gezond oud(er) worden. Het bijzondere is dat het niet bij de verkoop stopt, maar dat Karin ook begeleidt bij het bereiken van de doelen die de klant zichzelf of in samenwerking met Karin heeft gesteld. Deze begeleiding zit standaard bij de verkoop van de Herbalife producten inbegrepen, een prachtige package-deal!

Karin heeft in het verleden de vereniging in het algemeen en de senioren- en juniorenselectie in het bijzonder warm gemaakt voor de producten van Herbalife.

Ook de komende drie seizoenen ondersteunt zij Vitesse, niet alleen met een reclamebord, maar ook met een actie die deze week direct ingaat: ieder lid van Vitesse dat via BMI de producten van Herbalife koopt, krijgt vanaf het begin 25% korting op het gehele assortiment!

Een fantastisch aanbod, dat Vitesse uiteraard van harte ondersteunt.

Op de website van Vitesse vind je meer informatie over BMI door simpelweg op haar logo te klikken. Voor het gemak hierbij de link voor meer informatie en de contactgegevens van Karin Ras: