Beste leden van KV Vitesse,

Wat hadden we hier graag de tegenstander voor de komende wedstrijden willen noemen van de diverse teams. Helaas is de werkelijkheid anders en heeft de overheid besloten om de richtlijnen verder aan te moeten scherpen waardoor wij de komende weken in onze sportbeleving weer beperkt worden. Binnen Vitesse zijn een aantal mensen hard bezig om te kijken wat er wel mogelijk is binnen de gestelde maatregelen. De corona coördinator is dagelijks bezig om de laatste ontwikkelingen bij te houden en te zien wat we bij Vitesse nog wel mogen. Gelukkig wordt de coördinator bijgestaan door het bestuur, CTZ en overige vrijwilligers, iets wat mooi is om te zien. Als we elkaar nodig hebben zijn we er ook voor elkaar. Iets waar we als vereniging trots op mogen zijn.
Ook de drankjes, menu’s en broodjes en natuurlijk de gezelligheid in de kantine moeten we nu missen. We hopen dat we snel weer naar de tijd kunnen dat dit wel mogelijk is en we weer in het veld staan voor een mooie korfbalpot of aan de zijlijn om het spel te bewonderen. Omdat veel nog onzeker of onduidelijk is, zullen we regelmatig onze berichtgeving aanpassen om onze leden zo goed mogelijk van informatie te voorzien over het korfballen en jeu-de-boulen bij Vitesse. Alvast een applaus voor al de mensen die zich met deze materie bij Vitesse bezig houden en het er flink druk mee hebben. Hun inzet wordt zeer gewaardeerd! Ook een woord van dank aan alle leden van Vitesse en ouders/verzorgers van onze leden. Hoe we hier de afgelopen tijd met z’n allen mee omgegaan zijn, is bijzonder maar eigenlijk ook zo gewoon.
Het wordt van ons verwacht en we hebben een omslag nodig om het virus te kunnen verslaan. Laten we ons als vereniging opstellen als één groot Vitesseteam met de opdracht ons in te zetten om het virus te overwinnen, zowel op de vereniging als in ons dagelijkse leven.

Met sportieve groet, Leo Visser
VZ KV Vitesse Barendrecht

Trainingsschema week 43 & week 44:

Het trainingsschema bevat een aantal aanpassingen voor de komende twee weken i.v.m. de nieuwe maatregelen. Door deze aanpassingen is het gelukt om iedereen de ruimte te geven te trainen volgens de richtlijnen die gelden op ons sportcomplex. We vragen dan ook jullie begrip voor de aanpassingen. Vragen omtrent het trainingsschema mogen gemaild worden aan de CTZ.

Coronaregels KV Vitesse:

Actieve leden in seniorenteams (vanaf 19 jaar) Restant 1e helft veldseizoen

De resterende trainingen op het veld zijn volgens een aangepast trainingsschema en op 1,5 meter. De trainingen zullen dus geen partijvormen bevatten. Deze trainingen zijn optioneel, in deze tijd staat het iedereen vrij om thuis te blijven. We vragen je wel om dit even te communiceren naar de trainers.
Het is maximaal 10 minuten voor de training toegestaan om op de accommodatie te zijn. We vragen iedereen ook na de training direct naar huis te gaan. De kantine en de kleedkamers zijn gesloten.
Resterende oefen- en competitiewedstrijden voor het eerste helft veldseizoen gaan niet door.
Het is niet toegestaan om de accommodatie van Vitesse te gebruiken voor zelf georganiseerde trainingen.

Zaalseizoen (vanaf 2 november)

Er wordt gekeken naar mogelijkheden om te trainen in de zaal binnen de huidige maatregelen. Zodra hier meer over bekend is zal dit gecommuniceerd worden.

Jeugdleden tot en met junioren (t/m 18 jaar) Restant 1e helft veldseizoen

De resterende trainingen op het veld zijn volgens een aangepast trainingsschema. Trainingen voor jeugdteams (t/m junioren) hebben geen beperkingen en zullen dus wel duels en partijvormen bevatten. Deze trainingen zijn optioneel, in deze tijd staat het iedereen vrij om thuis te blijven. We vragen je wel om dit even te communiceren naar de trainers.
Het is maximaal 10 minuten voor de training toegestaan om op de accommodatie te zijn. We vragen iedereen ook na de training direct naar huis te gaan. Kantine en kleedkamers zijn gesloten.
Er is tijdens trainingen geen publiek toegestaan.

Leden van de G afdeling Restant 1e helft veldseizoen

Resterende trainingen voor het eerste helft veldseizoen gaan niet door.

Tot nader bericht worden er geen wedstrijden in de zaalcompetitie gespeeld.
Er is tijdens de trainingen geen publiek toegestaan op de accommodatie. In overleg met de corona coördinator kan er een uitzondering gemaakt worden voor begeleiders van G sporters.

Aan ouders van jeugdleden Restant 1e helft veldseizoen

Het is maximaal 10 minuten voor de training toegestaan om jeugdleden op de accommodatie af te zetten. We vragen jeugdleden die opgehaald moeten worden meteen na de training op te komen halen. Jeugdleden moeten na de training direct de accommodatie verlaten en naar huis gaan.
Tijdens het halen en brengen van jeugdleden vragen we ouders om in de auto, of op 1,5 meter van andere ouders te wachten.
Er is tijdens de trainingen geen publiek toegestaan op de accommodatie.