Beste Vitesse leden en liefhebbers,

We mogen de wei weer in ! Maar dan wel onder strikte voorwaarden en tot een bepaalde leeftijd. 19+’ers, en daar horen onze JdB’ers ook bij, moeten nog even geduld hebben. Op korte termijn publiceren we een document waarin alle eisen en voorwaarden genoemd worden om weer te mogen trainen maar wat een fijn vooruitzicht om weer lekker te mogen ballen ! Uiteraard met wat beperkingen maar het begin is er. Nu hopen dat de rest snel volgt.

Een minder fijn bericht is de afgelasting van het kamp weekend. Aangezien alle evenementen tot 1 september geen doorgang mogen vinden is ook het kampweekend afgelast. Een treurig besluit. En een 1,5 meter omgeving is op het kampterrein gewoon niet te realiseren en dus moeten we een jaartje overslaan.

Financieel moeten we alle zeilen bijzetten om niet in de rode cijfers te komen. Een van de inkomstenbronnen van onze club is de contributie die ondanks het feit dat er nu niet veel tegenover staat, wel gewoon doorloopt. We hebben namelijk nog steeds onze vaste lasten die betaald moeten worden. Hierbij zorgen we wel dat die lasten zo laag mogelijk blijven maar ze zijn er wel (huur, verzekeringen, energie, enz. ) Door middel van o.a. de contributie kunnen we die kosten blijven betalen. Op dit moment kunnen we nog niet zeggen wat de uiteindelijke financiële schade voor Vitesse zal worden en blijven we de contributie innen. We hopen op jullie begrip hiervoor.

Bestuur KV Vitesse
VZ Leo Visser