CTZ heet Chris Tempelman welkom als coördinator selectie

Na het bericht van de CTZ op 4 september met daarin een oproep om na te denken over het invullen van een van de twee beschikbare vacatures binnen de CTZ: voorzitter en coördinator selectie, kan de CTZ na gisteren bekend maken dat de vacature coördinator selectie vervuld zal worden door Chris Tempelman. Chris zal voor zowel de trainers als de spelers van de selectie een aanspreekpunt worden en invloed hebben op de korfbal technische zaken aangaande de selectie. Voor de CTZ een vacature waarvoor echt invulling nodig was gezien de beslissingen die genomen moeten worden met betrekking tot de selectie en de betrokkenheid van de huidige CTZ leden met de trainers van de selectie en de A. Daarom heten we Chris van harte welkom! Zeker gezien de ervaring met korfbal en eerdere functies, zoals voorzitter van een vereniging, is de CTZ van mening dat Chris een versterking is op deze positie. We wensen Chris dan ook namens de CTZ en Vitesse veel succes in deze rol.