Donderdagavond (4 februari ) ontvangt Jos Vis in Sportcafé – het enige café waar aandacht wordt geschonken- Peter Spek. Peter is trainer van KV Vitesse. Het bestuur van de korfbalvereniging heeft op advies van de commissie technische zaken kortgeleden het contract met Peter Spek (oud PKC) en de verdere technische staf verlengd. Dit gebeurde onder het motto: “we zijn met hen een weg in geslagen, die moet leiden naar iets moois”. Jos is uiteraard benieuwd welke weg dat is. Peter zal dat donderdagavond vertellen.

In dit programma praat Jos met de gasten over datgene wat ze in de regio op het gebied van sport doen en betekenen. Uiteraard zullen ook algemene sportonderwerpen worden besproken.

De “live” uitzendingen van Sportcafé zijn iedere donderdag tussen 19.00 en 20.00 te horen op Exxact Barendrecht :106.4 FM in de regio, 105.9 FM (kabel), Ziggo digitale radio Mediabox kanaal 915, Tuneln, RadioNed (Apple CarPlay) en wereldwijd via de live stream op live.exxact.nl

Schakel dus vooral even in om naar de hoofdcoach te luisteren!