Afgelopen week heeft ieder lid van Vitesse op het bij Vitesse bekende e-mail adres een enquête ontvangen die gaat over de vereniging zelf. Inmiddels hebben we al meer dan 100 reacties ontvangen van jullie met daarin waardevolle ideeën en tips, ontzettend bedankt! Natuurlijk hopen wij op nog veel meer reacties. Daarom willen we jullie vragen om de enquête alsnog in te vullen als je dat nog niet gedaan hebt.

Heb je geen enquête ontvangen? Dan is jouw (juiste) e-mailadres niet bekend bij de ledenadministratie. Geef in dat geval jouw juiste e-mailadres door aan ledenadministratie@kvvitesse.nl en geef daarbij gelijk aan dat je de enquête nog wil ontvangen. Dan zorgen we ervoor dat je die zo spoedig mogelijk alsnog ontvangt.

Alvast bedankt voor al jullie reacties!