Femke Visser in voorselectie Talent TeamNL

Gekorfbald wordt er momenteel helaas niet en we hopen en duimen allemaal dat er dit seizoen nog van gaat komen. Toch hebben we een leuk korfbalnieuwtje te melden.

Het KNKV is een nieuwe selectietraject gestart richting het EK voor spelers en speelsters onder 21 jaar dat in 2022 gehouden gaat worden. Spelers en speelsters die in aanmerking komen voor een plek in deze selectie zijn junioren of senioren die op 31 december 2021 nog geen 21 jaar zijn.

Eén van de geselecteerden is onze eigen Femke Visser. Voor de duidelijkheid: het gaat hier om een voorselectie van het Nederlands talentteam. De weg naar een plek in de definitieve selectie is nog lang, maar daar kans op maken is natuurlijk al mooi.

Sinds afgelopen zaterdag trainen de geselecteerden binnen het programma van Talent TeamNL Korfbal op Sportcentrum Papendal. Daar mag gedurende de lockdown gewoon getraind worden. Zodra de clubteams weer oefenwedstrijden mogen gaan spelen zal het programma op de zaterdagen worden stopgezet.

Zoals bekend is Femke vlak voor de laatste coronabreak teruggekeerd bij Vitesse nadat ze in de eerste helft van het veldseizoen bij KCC heeft gespeeld. Wij wensen haar plezier en succes bij de trainingen en hopen er – net als alle andere Vitesse-spelers en -speelsters – spoedig weer in het oranje-zwarte Vitesse-tenue in actie te zien.

De CTZ

Vitesse Kantine 2.0