De loten zijn verkocht….

De afgelopen maanden hebben jullie je allemaal ingezet om zoveel mogelijk loten te verkopen om zo een mooi bedrag voor KV Vitesse bij elkaar te halen. En dat is ook gelukt, want ondanks alle beperkingen die er waren doordat er geen wedstrijden waren, er weinig contact met anderen mag zijn, enzovoorts is er toch een bedrag van €1.324,70 bij elkaar gebracht door alle leden met elkaar. De helft van de loten zijn via de digitale weg verkocht en ongeveer de helft via het onvervalste lotenboekje wat was uitgedeeld.

Wij willen alle actieve Vitesseleden voor bedanken voor hun inzet.

Vanuit Vitesse hadden we een prijs voor degene die de meeste loten heeft verkocht. En we moeten zeggen, de familie Oudenaarden is heel enthousiast geweest, Lucas en Lea hebben samen 51 loten verkocht!! Zij krijgen vrijkaartjes voor Monkeytown.

Daarnaast hebben ook een aantal kinderen 20 loten of meer verkocht, zij krijgen van de Grote Club Actie een oorkonde met een unieke pincode die ze kunnen inwisselen. De oorkonde is voor en komt zo snel mogelijk naar:

Lucas Oudenaarden (E4)        27 loten

Dante de Zeeuw (E4)              26 loten