Grote Club Actie 2021

De loten zijn verkocht….

De afgelopen maanden hebben jullie je allemaal ingezet om zoveel mogelijk loten te verkopen om zo een mooi bedrag voor KV Vitesse bij elkaar te halen. En dat is gelukt ook, er is een bedrag van €2.607,00 bij elkaar gebracht door alle leden met elkaar. Het grootste deel van de loten is via de digitale weg verkocht.

Wij willen alle actieve Vitesseleden bedanken voor hun inzet.

Vanuit Vitesse hebben we een prijs voor degene die de meeste loten heeft verkocht. De topverkoper van dit jaar is een speler die nog maar een paar maanden lid is van Vitesse. Roan uit de C3 heeft in zijn eentje 72 loten verkocht. Ook de familie Oudenaarden is weer heel enthousiast geweest, Lucas (E1)en Lea (F1) hadden vorig jaar samen 51 loten verkocht!! Nu hebben zij onafhankelijk van elkaar allebei 52 en 51 loten verkocht. Waarmee zij samen met Marith (D2), 50 loten, een eervolle vermelding krijgen.

Daarnaast hebben nog een aantal kinderen 20 loten of meer verkocht, zij krijgen van de Grote Club Actie een oorkonde met een unieke pincode die ze kunnen inwisselen. De oorkonde is voor en komt zo snel mogelijk naar:

Nick (B1)

Stijn (C1)