Online loten kopen en boekjes inleveren….

De laatste week is ingegaan om nog loten te verkopen en te kopen om zo een vaste korfbalpaal op het terrein te krijgen waarop je altijd kan oefenen en plezier maken. Voor de spelers van de F tot en met de C geldt dat degene die de meeste loten verkoopt vanuit Vitesse een leuke “spring prijs” krijgt. Als je meer dan 20 loten verkoopt, maak je ook kans vanuit de Grote Club Actie zelf op mooie en actieve prijzen.

Boekjes inleveren
Wanneer je klaar bent met loten verkopen en voor de B tot en met de senioren, als jullie het boekje vol hebben, kan je je boekje inleveren bij je trainers. Zij zorgen dan dat de boekjes bij Evelien en José komen.

Online (ver)koop
Zo makkelijk is het om loten online te (ver)kopen:

Scan onderstaande QR code en als dit niet lukt kan deze link gebruikt worden, https://clubactie.nl/lot/korfbalvereniging-vitesse/230507

Geef aan van welk Vitesse-lid je loten koopt. Vervolgens vult de koper zijn gegevens in.
De koper ontvangt direct een bevestiging van de aankoop per email en een paar dagen later de lotnummers per email.

Succes met de laatste lootjes…
Evelien Kapteijn en José Weeda