Ilona Schreuders en Yerman van Genderen coachen Vitesse B1 komend seizoen

DE CTZ is verheugd te kunnen melden dat Ilona Schreuders en Yerman van Genderen komend seizoen Vitesse B1 zullen trainen en coachen. Na een aantal zeer positieve gesprekken heeft Ilona besloten de overstap te maken van Conventus naar Vitesse. Dit seizoen coacht ze daar het tweede, in het verleden heeft ze ongeveer alle jeugdploegen bij de Zwijndrechtse vereniging onder haar hoede gehad. Bij Vitesse hoopt de ambitieuze trainster zich verder te kunnen ontwikkelen.

Ilona kijkt uit naar haar nieuwe uitdaging. ‘Ik ruil aankomend seizoen de kleuren geel/zwart in voor oranje/zwart. Een hele nieuwe en spannende uitdaging waar ik naar uitkijk. Eerst dit seizoen nog goed afsluiten met het tweede team van Conventus.’

Yerman is natuurlijk een bekend gezicht. Hij gaf aan graag door te willen gaan als trainer/coach. Ook met hem hebben we goede gesprekken gevoerd. Wij hebben als CTZ de overtuiging dat we met Ilona en Yerman een mooi duo hebben gevonden om de talentvolle B-groep te kunnen begeleiden.

De CTZ van Vitesse hoopt binnenkort ook te kunnen melden welke trainers de A-ploeg onder hun hoede gaan nemen. We oriënteren ons momenteel op de mogelijkheden en hopen middels gesprekken de juiste mensen te vinden voor deze mooie klus.