In memoriam.

Afgelopen week overleed Tineke Lems en verloren we opnieuw een echte Vitessenaar. Zij was jarenlang speler in het eerste en vele andere teams. Tineke was een echte liefhebber van het spelletje.

Toen spelen geen optie meer was, zat zij vele uren langs de lijn om haar clubgenoten aan te moedigen. Zij was een vaste gast op de zaterdagen met diverse clubvrienden.

Zij gaf ook de korfbal door aan haar dochter Miranda en kleindochter Ashley, die nu beide korfballen. En hoewel ze daarvoor naar Nood-Holland moest, zat Tineke ook bij hen op de tribune.

De afgelopen jaren werd het bezoeken van de club en de hal te zwaar. Maar via haar contacten bleef ze op de hoogte van het wel en wee van de club. Korfbal bleef verbonden met haar hart.

Wij wensen de familie van Tineke en alle leden die haar kenden veel sterkte met dit verlies.

Namens alle leden,

Willem Booij