Jeugd korfbalclinics bij Vitesse

Voor jongens en meiden van 3 tot 8 jaar worden op woensdag 11 en 18 september 2019 van 17:30-18:30 uur clinics georganiseerd op de sportvelden van Vitesse aan De Bongerd.

Kinderen van 3 tot 5 jaar doen mee met de leeuwtjes- en leeuwinnetjesclub. Een superleuke club met spelletjes. Kinderen van 5 tot 8 jaar gaan al een stapje verder en maken op een leuke manier al meer met het korfbalspel kennis.

Korfbal is een sport sportplezier, balvaardigheid en samenspel bij elkaar komen. Met de clinics kun je kennismaken met de veelzijdigheid van de sport. Je kunt beide clinics bijwonen, maar het is ook mogelijk om een losse clinic te volgen.

Voor meer informatie en aanmelden kun je terecht bij Erlijne van den Bergh, via clinics@kvvitesse.nl