Juni-zaterdagen bij Vitesse.

Wij zijn blij om jullie te kunnen melden dat er op de vier zaterdagen in juni bij Vitesse weer gekorfbald gaat worden!
Geen competitiewedstrijden uiteraard, maar middels andere korfbalactiviteiten willen we jullie graag jullie zo geliefde sport weer laten beoefenen op ons Vitesse-veld.
Uiteraard binnen de huidige mogelijkheden en met inachtneming van de geldende corona-regels.
Wij zullen jullie komende weken via facebook en de website op de hoogte houden van het programma. Voor nu alvast een tipje van de sluier en een reden om de komende zaterdagen vrij te houden.
Voor de duidelijkheid: deelname is geen verplichting, wij bieden de activiteiten aan en hopen dat er zo veel mogelijk leden gebruik willen maken van ons aanbod. Voor alle zaterdagen geldt dat wij in de aanloop naar die zaterdagen iedereen vragen om zich aan te melden.
Hieronder de planning zoals we die hebben gemaakt voor de juni-zaterdagen. Verdere toelichting en tijden volgen zo spoedig mogelijk.
6/6 Onderlinge korfbalwedstrijden in drietallen voor de F, E en D teams (zoals ze nu trainen)
13/6 Schutterstoernooi voor iedereen, van de F tot en met de senioren. Op individuele basis, op zoek naar de schutterskampioenen per categorie
20/6 Clinics voor alle jeugdteams (F t/m A)
27/6 ????

Wij hopen jullie allemaal te zien op de zaterdagen in juni!

CTZ Vitesse