Het is alweer bijna zo ver, nog 39 nachtjes slapen voordat we ’s avonds weer mogen afreizen naar het mooie pittoreske Loon op Zand voor een vol weekend spelletjes spelen en keten op de kamers. Natuurlijk hebben jullie al meermaals op de site kunnen lezen welke kinderen zich al allemaal hebben opgegeven, maar welke leiding gaan er dit jaar eigenlijk mee?

De kampcommissie heeft een aantal leiding het hemd van het lijf gevraagd. Hoelang gaan zij al mee op kamp? Waar kijken ze het meeste naar uit? En waar denken ze aan bij het thema zomercarnaval? Dit is een greep van vragen die zij gehad hebben en natuurlijk nog meer. De komende weken zullen we jullie kennis laten maken met de leiding die met ons meegaan op kamp en vandaag wordt het spits afgebeten door: Sharlynn & Martijn, vast geen vreemde gezichten voor iedereen.

Sharlynn:

Ik ben Sharlynn, ik geef al jaren training aan de jeugdteams en ben ook actief binnen de CTZ en de activiteitencommissie.

Dit is alweer mijn 22e jaar dat ik meega op kamp en waar ik het meeste naar uit kijk is om ’s ochtends de kinderen wakker te maken. Wat ik het allerleukste vind aan kamp is dat er zoveel verschillende kids van verschillende categorieën meegaan en een leuk weekend hebben samen.

Als ik aan zomercarnaval denk, denk ik gelijk aan verkleden. Dus trek allemaal je leukste zomercarnavalsoutfit aan!

Het liedje wat ik zeker terug wil horen op kamp is natuurlijk de grasmaaier!

Het leukste spel om te spelen vind ik altijd de sportmiddag, omdat je dan lekker met je eigen groepje sportief bezig kan zijn.

Martijn:

Ik ben Martijn en ik speel in het 4e. Ook zit ik in verschillende commissies zoals de activiteitencommissie, de feestcommissie en de supportersvereniging. In de zaal roep ik ook graag om bij de wedstrijden van het 1e en ben ik op zaterdag graag te vinden achter de bar.

Waar ik het meeste naar uit kijk dit jaar is weer het lekker gek doen en de leuke spellen te spelen. Ook kijk ik uit naar het zingen rondom het kampvuur, maar wat ik het allerleukste vindt zijn de spooktochten en het griezelen in het bos.

Als ik aan zomercarnaval denk, denk ik aan het nummer de grasmaaier. Dus begin maar alvast het oefenen: 1-2-3 schoppen en lopen!!! Welk lied ik zeker terug wil horen dit jaar is het wel bekende ‘overal waar we heen gaan!’.

Mijn meest grappige kampverhaal is alweer van een paar jaar terug. We liepen in het bos met de groepjes om het dierengeluidenspel te spelen. En overal door heel het bos heen hoorde je een luid ‘hinik hinik’ uit de keel van Sharlynn. De rest van het weekend was nog nooit zo rustig geweest.