KV Vitesse doet mee met de Grote Clubactie!

ONS DOEL
Goed dat jij loten voor onze vereniging gaat verkopen! Dit jaar sparen wij voor nieuwe korfbal ballen. Hiervoor willen een bedrag van €2000 ophalen.

ZO VERKOOP JE LOTEN
Zaterdag 23 september start de Grote Clubactie en mag je loten verkopen. Dit kan door:

1. De kopers jouw QR-code op de voorkant van het boekje te laten scannen
  2. De kopers met pen een formulier in het boekje in te laten vullen
  3. Scan je eigen QR-code en deel je verkooplink via WhatsApp met vrienden en familie.

Een lot kost € 3,- en 80% gaat naar onze club.
TIP: Sla je boekje open, scan de QR-code en bekijk de video en zie hoe je topverkoper wordt!

BEKIJK ONLINE JOUW LOTENSTAND EN VERDIEN BADGES

Login en ontdek je eigen online verkooppagina. Inloggen doe je zo:

1. Scan je eigen QR-code op de voorkant van je boekje
  2. Klik op ‘Inloggen Mijn Stand’ rechtsboven op de pagina
  3. Vul je inlogcode in. Deze code staat ook op de sticker op de voorkant van je boekje

INLEVEREN BOEKJE VOOR 29 OKTOBER
Ben je klaar met loten verkopen? Lever je verkoopboekje dan vóór 29 oktober in bij de inleverbox in de kantine.

WINACTIES VOOR JOU
De Grote Clubactie heeft verschillende winacties! Zo verdien je de Grote Clubactie Medaille als je 25 of meer loten verkoopt. Kijk op www.clubactie.nl/winacties voor alle acties.

Dit zijn de winacties van onze vereniging:
Voor de verkoper van de meeste loten is er een leuke prijs te winnen.

Alvast bedankt voor jouw inzet en we wensen je veel succes en plezier! Carla Vermaire, Cindy Hameete en Esther Sap groteclubactie@kvvitesse.nl