De grote clubactie loopt al weer op z’n einde. Op 2 december sluit de actie en moeten ook alle verkochte loten ingevoerd zijn. Koop dus nog snel loten – https://toolbox.clubactie.nl/actie/KorfbalverenigingVitesse1

Lotenboekje inleveren
Vele van onze jeugdleden hebben zich afgelopen weken ingezet om loten te verkopen. Vergeet niet het lotenboekje – uiterlijk op zaterdag 30 november – in te leveren in de speciale bak in de sporthalkantine. Later dan 2 december kunnen we helaas geen loten meer invoeren en dan tellen de verkochte loten niet mee helaas.

Grote Clubactie
De Grote Clubactie is een prachtige manier om de onze clubkas te spekken. Van elk lot dat 3 euro kost, gaat 2,40 euro naar de club. En lotenkopers maken kans op mooie prijzen, waaronder het geldbedrag van 100.000 euro.

We hopen weer op een mooie opbrengst voor onze club en willen de opbrengst gebruiken voor spelmateriaal op ons terrein – een grote vaste korfbalpaal op het terrein, nieuwe ballen of een tafeltennistafel behoren tot de grote wensen van onze club.

Loes en Johan
Angelique en Walter