Nadat de CTZ van Vitesse vorig jaar afscheid nam van Walter Snoei als Voorzitter CTZ verwelkomt de commissie vanaf vandaag Mario Booij als nieuwe voorzitter. Mario is voor de meeste geen onbekende bij Vitesse, en stelt zich hieronder kort voor:

“Sinds mijn 4e jaar heb ik met veel plezier gekorfbald bij KV Vitesse. Toen een blessure er in 2012 voor zorgde dat ik niet meer actief kon korfballen ben ik een tijd lang actief geweest als coach en in diverse andere rollen binnen onze club, waarvan al eerder een periode in de CTZ. Op dit moment ben ik actief als bestuurslid, en zal als Voorzitter CTZ ook actief blijven binnen ons bestuur. De CTZ bestaat op dit moment uit een mooie, jonge en enthousiaste groep mensen die stuk voor stuk het beste met onze vereniging voor hebben, en ik kijk er naar uit om met elkaar aan de slag te gaan!”

Naast Mario zal vanaf vandaag nog een nieuw lid toetreden tot de CTZ: Robin van der Pol. Robin heeft zich de afgelopen tijd voor Vitesse bezig gehouden met het organiseren en coördineren van clinics op scholen en BSO’s, en zal dit vanaf nu gaan doen vanuit een CTZ rol. Uiteraard behoeft ook Robin voor de meeste Vitessenaren geen introductie, maar voor wie hem toch heeft weten ontlopen ook van hem een kort voorstelrondje:

“Net als Mario ben ik een kind van de club en speel ik zelf in het eerste van KV Vitesse. Daarnaast geef ik al 8 jaar trainen aan verschillende ploegen binnen de club. Op dit moment coach ik de C1 en ben daarnaast dus bezig met de communicatie met basisscholen voor het regelen van korfbalclinics en het promoten van korfbal/KV Vitesse bij bijvoorbeeld de Koningsspelen of sportdagen van die scholen. Ik kijk er erg naar uit om dit concept samen met de mensen in de CTZ verder te ontwikkelen om zo de ledenwerving van onze vereniging te blijven stimuleren!“

Vitesse is blij dat beide heren toegevoegd worden aan deze sterke en belangrijke commissie, en wenst hen dan ook veel succes! Bestuur KV Vitesse.