Update 15-04 – 17.30:
Er komt een grotere bus! Dus mocht je toch nog mee willen kun je je nog aanmelden via activiteiten@kvvitesse.nl. Vanaf nu kunnen ook ouders/andere supporters zich aanmelden.

Update 15-04 om 10.3o:
Beste supporters! Wauw! Binnen 2 dagen zit de bus naar Vitesse 1 al vol! We willen graag een reservelijst maken en mocht deze lijst groot genoeg zijn, is het rendabel om een grotere bus te regelen. Dus wil jij nog mee? Meld je dan nu nog aan via activiteiten@kvvitesse.nl. Je komt dan op de reservelijst. Bij genoeg aanmeldingen wordt er een grotere bus geregeld.
Vanavond om 17.00 wordt bekend per e-mail of er een grotere bus gaat rijden.

Beste Supporters! De play-offs naderen het einde en aanstaande zaterdag is echt de allerlaatste dag in de zaal. Hou je agenda maar vrij want er zijn op Vitesse de gehele dag activiteiten gepland. Hierover later meer. Wat er in ieder geval op de planning staat is de wedstrijd Movado 1 – Vitesse 1. Afgelopen zaterdag versloeg Vitesse Movado met 26-14, dus het beloofd weer een mooie wedstrijd te worden in Dordrecht!

Om met elkaar Vitesse 1 te supporten heeft Vitesse heeft een bus geregeld waar leden kosteloos(!) gebruik van kunnen maken! Je kunt je hiervoor opgeven door een e-mail te sturen naar activiteiten@kvvitesse.nl. Vermeld in deze e-mail je naam, het aantal kaartjes en je telefoonnummer. We verzamelen om 12.15 op het (veld)clubhuis op sportpark de Bongerd.

Let op: er is plek voor 26 personen, de plekken worden toegewezen op volgorde van aanmelding. Je plek is pas definitief na bevestiging per e-mail.  Aanmelden kan tot 15-04.

We hopen jullie natuurlijk allemaal te zien aanstaande zaterdag!

De Supportersvereniging