Beste leden,

Na het succes van twee jaar geleden komt de Nieuw-Zeeland selectie U19 begin april een weekend naar Barendrecht! In dit weekend zullen zij o.a. een bezoek brengen aan Rotterdam en de korfbal zaalfinale. Daarnaast spelen zij zaterdag 04-04 om 10.00 ook een wedstrijd tegen onze A-selectie! Hiervoor bent u allen van harte uitgenodigd!

Om het weekend in Barendrecht vorm te geven zijn wij op zoek naar 6 gastgezinnen die ieder 2 personen op willen vangen. De eerste 3 aanmeldingen zijn al binnen. Hieronder een overzicht wat er gevraagd wordt.

• Het weekend duurt van vrijdag 03 april 13.00 tot zondag 05 april 13.00
  • Wat wordt er van u/jou verwacht?
    • De selectie komt vrijdag om 13.15 aan op Schiphol. Het lijkt ons leuk als jullie als gastgezin je gasten op kunnen halen zodat jullie direct richting huis kunnen gaan voor eventueel wat slapen en eten. De spelers arriveren dan rond 14.15 in de veldkantine van KV Vitesse. Hier worden de spelers verdeeld onder de gastgezinnen. Vervoer is per voorkeur, maar geen vereiste.
    • Vrijdagavond is er gelegenheid voor de spelers om tijdens een boomavond kennis te maken met onze vereniging en haar leden. U/jij als gastgezin bent hier van harte voor uitgenodigd
    • Zaterdag worden de spelers om 09.30 verwacht in Sporthal de Bongerd. Er wordt een lunch verzorgd door Vitesse voor de A selectie en de kiwi’s. De vraag is of het gastgezin voor het ontbijt kan zorgen. Zaterdag overdag gaan de spelers naar de zaalfinales in Ahoy. Zij zullen rond 18.30 weer terug zijn in de veldkantine. Er is verder geen avondprogramma.
    • Zondag worden de spelers om 09.30 weer verwacht in de veldkantine. Hier gaan zij een tour maken door Rotterdam
    • Na de tour verzamelen ze weer in de veldkantine om vervolgens per trein vanaf Barendrecht station naar Friesland te vertrekken om zich voor te bereiden voor het open EK korfbal in Leeuwarden.

Kort samengevat:
We zoeken 6 enthousiaste gastgezinnen die het leuk vinden om 2 selectiespelers van Nieuw-Zeeland U19 tijdens het weekend op te vangen voor de momenten dat er geen programma is.

Wil jij de Nieuw-Zeeland selectie helpen? Stuur dan een mail naar activiteiten@kvvitesse.nl! Heb je vragen? Ook deze kunnen gesteld worden op eerdergenoemd e-mailadres.