Nieuwe trainers Vitesse A1 voor seizoen 2020/2021

Terwijl al het korfbal momenteel stil ligt, is er in deze tijd vanuit de Technische Commissie ook goed nieuws te melden richting het komende seizoen. Nadat de huidige trainers van Vitesse A1, Rien Graafland en Nathan van Helden, zelf aangaven na dit seizoen te zullen stoppen is de Technische Commissie op zoek gegaan naar een nieuw trainersduo voor het uithangbord van de jeugdopleiding.

Deze trainers zijn binnen eigen gelederen gevonden in de persoon van Sharlynn van Genderen en Ruben Visser. Beide zijn verre van onbekend binnen de vereniging en speelden en coachten beide het grootste deel van hun korfbal carrière bij Vitesse. Sharlynn coachte jarenlang de jongere jeugd, behaalde vorig seizoen haar KT-3 diploma, en keert nu na een uitstap van een jaartje weer terug bij het Oranje van Vitesse. Ruben coachte binnen Vitesse diverse jeugdteams en deed dat op de voor hem herkenbare enthousiaste en aanwezige manier. Vitesse is dan ook blij om met hen een mooi en complementair trainersduo voor de nieuwe juniorengroep neer te kunnen zetten.

Tegelijk bedankt Vitesse Rien en Nathan voor hun inzet het afgelopen seizoen, waarin zij met de huidige ploeg mooie wedstrijden en resultaten op de mat wisten te leggen.

Vitesse CTZ