Clubgenoten,

Binnenkort start het seizoen weer. Het complex heeft een welverdiende opfrisbeurt gehad en we staan te popelen om de competitie te starten. Met nieuwe velden (met dank aan de gemeente!) en een heus Vitesse-springkussen (met dank aan de Club van Honderd!) hebben we ons terrein een boost gegeven. Mooie ingrediënten voor een gezellig en sportief succesvol seizoen!

Naast de ‘hardware’ zetten wij ons, als leden en ouders, allemaal ook op een eigen wijze in om alles goed te laten verlopen. Zo levert gedurende het seizoen iedereen (ouders en spelers) een bijdrage om het sporten in goede banen te leiden. Het hoort erbij, maar ik wil jullie er namens het bestuur hartelijk voor bedanken! Zonder jullie hulp geen Vitesse!

Het plannen van en indelen voor al deze taken is een hele puzzel. En vaak ook een puzzel die we niet altijd even ver van tevoren kunnen leggen omdat belangrijke stukjes, zeg maar die hoekjes, pas laat beschikbaar komen. Het competitieschema komt bijvoorbeeld pas kort voor de start van de competitie beschikbaar. Dan is het onmogelijk om iedereen ver van tevoren te laten weten wanneer hij, zij een bardienst heeft.  En ondanks alle pogingen om het ultieme schema te maken, kunnen we niet rekening houden met ieders wensen. Het bestuur is de mensen die deze planningen voor ons allen maken zeer dankbaar, want het is lastiger dan gedacht.

Mocht er nu iets niet uitkomen, dan kunt u dat uiteraard aankaarten bij de desbetreffende commissie. Stelregel is wel dat je dan helpt bij het zoeken naar een oplossing, wellicht kun je binnen je team met iemand ruilen. Zo houden we het regelwerk behapbaar voor iedereen. Bij voorbaat veel dank!

Namens het bestuur wensen wij iedereen een mooie start van het nieuwe seizoen.