Nieuwsbrief 06: Het vrijwilligersbeleid, het VMT & 90-jarig jubileum

_______________________________________________________________________

Het vrijwilligersbeleid, het VMT & 90-jarig jubileum

Het is ondertussen alweer halverwege februari – time flies when you are having fun. Nog maar 3 speelrondes en dan zit de zaalcompetitie van 2023-2024 er alweer op. Nu hopen dat het weer ook een beetje opklaart tegen de tijd dat we weer naar buiten mogen gaan! Met het naderende voorjaar is het ook weer tijd voor nieuwe evenementen – zo hebben we vorig weekend een sfeervolle boomavond gehad (echt een aanrader voor een ieder die hier nog niet eerder is geweest) en kijken we langzaam uit naar het jubilieumfeest eind mei. En misschien kijkt menig korfballiefhebber eerder uit naar de finale van de korfballeague in april. In ieder geval zit de sfeer er goed is. In deze editie kan je weer lezen over een aantal korfbalteams, het nieuw gepubliceerde vrijwilligersbeleid binnen KV Vitesse en het Vitesse Media Team. En heb jij ook nieuws dat je wilt delen met de rest van de vereniging, stuur ons gerust eens een berichtje.

de Redactie

P.S. Heb jij de digitale nieuwsbrief al gelezen? Check je mail! En heb je geen mailtje, lees hem dan hier! Heb jij de mail niet ontvangen, maar wil je deze wel voortaan krijgen. Stuur een mailtje naar nieuwsbrief@kvvitesse.nl en wij zorgen dat je toegevoegd wordt aan de lijst!