Beste Vitesseleden en ouders,

Op dit moment proberen we iedereen zoveel mogelijk te laten sporten. Hierbij houden we ons aan de richtlijnen om dit op een zo veilig mogelijke manier te doen. We begrijpen dat spelers soms in quarantaine moeten doordat ze bijvoorbeeld zelf ziek of iemand in de omgeving positief getest is. Wij willen jullie vragen om het door te geven wanneer een speler in quarantaine moet en wanneer je dan voor het laatst op Vitesse bent geweest. Test een speler positief dit dan ook graag doorgeven. Zo kunnen we als club alles goed monitoren en eventuele stappen ondernemen. Dit doorgeven kan via de mail naar corona.vitesse@gmail.com , vergeet spelers ook niet af te melden bij hun trainers als ze er niet zijn.

Alvast bedankt!

Sharlynn