Zaterdag 13 juni zal er op het terrein van Vitesse een schutterstoernooi plaatsvinden. Leden van alle leeftijden zijn welkom en strijden op individuele basis om de schutterstitels in hun eigen leeftijdsklassen.

De wedstrijdjes zijn 1 tegen 1 (we schieten op twee korven tegenover elkaar, dus geen onderlinge duels) en er zal een tijd worden afgesproken hoe lang een wedstrijdje duurt. De spelregels zullen die zaterdag nader worden uitgelegd.

Aanmelden is verplicht. Opgeven gaarne via het ctz-mailadres (ctz@kvvitesse.nl). Opgeven is mogelijk tot en met donderdag 11 juni.

Op vrijdag 12 juni zullen we de speelschema’s maken.

Voor de duidelijkheid: iedereen is alleen op het terrein aanwezig op de tijd dat zijn of haar leeftijdscategorie aan de beurt is, de kantine is niet open (alleen voor noodzakelijk toiletbezoek) en de kleedruimtes zijn ook nog gesloten.

Kijken en aanmoedigen bij andere leeftijden is helaas nog niet mogelijk.

De aanvangstijden (en eindtijden) voor de verschillende leeftijdscategorien zijn:

10.00 – 11.00    F en E

11.15 –  12.30     D en C

12.45 – 14.00    B

14.15 – 15.30    A

15.45 – 17.00    Senioren

Geef je snel op (ctz@kvvitesse.nl) en alvast tot zaterdag 13 juni!

CTZ Vitesse