Korfbalwedstrijden kunnen even niet doorgaan, maar de jeugdleden kunnen sinds een week weer trainen! Mooi om toch bezig te blijven en ons klaar te maken voor volgend seizoen. Om dat nieuwe seizoen te starten zijn spelers vanaf de B en hoger verplicht in het bezit zijn van het spelregelbewijs.

Van iedereen op het veld wordt verwacht dat zij de regels kennen voordat ze mee kunnen doen aan een wedstrijd. Om dit bewijs te kunnen behalen moet je inloggen op www.korfbalmasterz.nl. Hier vind je leuke oefenvragen en zodra jij er klaar voor bent maak je de eindtest om het certificaat te behalen.

Om in te kunnen loggen op deze site heb je een code nodig. Deze kan je opvragen door een mail te sturen naar de ledenadministratie (ledenadministratie@kvvitesse.nl).

Het is dus zeer belangrijk om dit certificaat te behalen, aangezien je anders volgend seizoen niet opgesteld kan worden. We verwachten dat je dit voor de zomervakantie (18 juli) afgerond hebt.

Heb je vragen omtrent het behalen van dit certificaat stuur dan een mailtje naar arbitrage@kvvitesse.nl.