Ja, daar zijn we weer! De sponsor van deze week is: JTD Projects.

Pieter Nab, een van de oprichters, is al 15 jaar betrokken bij de club en sinds 4 jaar sponsor. Daarom mag dit bedrijf, dat altijd een passende oplossing vindt voor uw kantoor of bedrijfspand wel eens uitgelicht worden.

Er is een grote kans dat je Pieter weleens tegen bent gekomen op de club of zelfs op het veld. “Mijn dochter Dominique is op haar zesde begonnen met korfbal en speelt inmiddels in het 1ste. Ongeveer 8 jaar geleden vroeg ze mij of het mij leuk leek om te helpen bij het geven van trainingen aan het G2-team. Als echte voetbalman, ik ben namelijk jaren de trainer en coach geweest van het voetbalelftal van mijn zoon, had ik zoiets van: ‘ik en korfbal lijkt me niet verstandig’. Toen ze voorstelde om het samen te doen, besloot ik het te doen. Door mijn vrijwilligerswerk bij een gehandicapte disco wist ik wel een beetje hoe of wat en Dominique zou helpen met haar korfbalkennis. Om de week op maandag ging ik dus aan de slag als trainer”, vertelt Pieter enthousiast. Inmiddels geeft hij iedere maandag training, ook al is zijn dochter trainer van een ander team geworden.

Het bedrijf JTD Projects bestaat inmiddels bijna 6 jaar. Plafonds, systeemwanden, vloerafwerking of de totale inrichting van een bedrijfspand of kantoor. Pieter Nab en Kees van Gameren weten van aanpakken. Een passende oplossing vinden voor ieder project is hun doel. De persoonlijke aandacht die Pieter aan de vereniging geeft, staat ook centraal in zijn werk. De directe en persoonlijke aanpak van JTD Projects wordt zeer gewaardeerd door hun klanten.

Vier jaar geleden werd Pieter benadert om sponsor te worden van de G2. Negentien shirts en een reclamebord zijn het resultaat. Later heeft JTD Projects samen met Martin Aulman van A&A Financial Advies de A1 gesponsord met een nieuw tenue, trainingspakken en tassen.  Van beiden mannen speelde de kinderen hier. “Nadat onze kinderen naar de senioren gingen is dit verdeeld over verschillende teams, waaronder die van Martin zijn dochter. Als ik op het sportpark kom, zie ik altijd wel iemand met JTD kleding of een tas lopen”, vertelt Pieter met een glimlach, “Dat is toch wel erg leuk.”

Heb je zelf een kantoor of bedrijfspand dat wat aandacht kan gebruiken? Vindt Pieter op het veld als trainer bij G2 of mail naar info@jtdprojects.nl. Meer informatie? Kijk op www.jtdprojects.nl