Het seizoen 2023/2024 is alweer even gestart. De eerste trainingen zitten erop en morgen kunnen we aan de bak tijdens de eerste oefenwedstrijden! Traditiegetrouw opent Vitesse het nieuwe seizoen met de Startdag! Dit is dit seizoen op 02-09-2023. Alle teams van Vitesse spelen deze dag hun wedstrijden op het eigen terrein. De ideale manier om elkaar weer te zien na de lange zomerstop onder het genot van een drankje en een (hopelijk) spannende korfbalpartij!

BBQ
Om de startdag gezellig met elkaar af te sluiten organiseert ook dit jaar de kantinecommissie een geheel verzorgde BBQ inclusief vlees, salades, brood en smeersels. Dit jaar zullen er ook twee professionele chef’s achter de BBQ staan! Kosten zijn €10,00 voor een volwassen portie en €7,50 voor een kinderportie. Inschrijven kan door een mail te sturen met daarin met hoeveel je komt BBQ’en en/of dieetwensen naar activiteiten@kvvitesse.nl. Let op! Je aanmelding is pas definitief nadat je een bevestigingsmail hebt ontvangen.

Presentaties
De sponsorcommissie heeft deze zomer ook niet stilgezeten en 02-09 kunnen wij met trots een aantal nieuwe shirtsponsoren presenteren. Er wordt achter de schermen hard gewerkt om deze shirts ook daadwerkelijk binnen te hebben op de 2e!
De B1/B2 selectie wordt komend seizoen geheel verzorgd door UBuild! Zij presenteren hun nieuwe shirt voorafgaand aan hun wedstrijd om 11.30. Vitesse 3 wordt komend seizoen in een nieuw jasje gestoken door JNS. Zij presenteren hun shirt om 14.10. Tot slot heeft de Vitesse 1/2 selecte een (op één trainer na) een compleet nieuwe staf. Zij zullen na de wedstrijd van het 1e tijdens de BBQ worden voorgesteld!

Kortom: een drukke dag op Vitesse waar je bij wilt zijn! Kom gezellig naar de Bongerd op 02-09 en BBQ lekker mee!