SUPER SATURDAY

Het wordt een ouderwetse Super Saturday voor onze korfbalvereniging.

Deze zaterdag 14 oktober kan Vitesse 1 op het veld een historische promotie afdwingen naar de Hoofdklasse; het een-na hoogste niveau in Nederland, waarop Vitesse in de nu bijna 90-jarige geschiedenis nog nooit geacteerd heeft.

Tegenstander Oranje Wit zal er alles aan doen om dit Vitesse feest te verstoren, zeker omdat de Dordtenaren bij winst met een verschil van minimaal 4 doelpunten zelf de titel en promotie opstrijken.

Vanaf 15.30 uur ontrolt zich dus een ongemeen spannende korfbalmiddag op sportcomplex Stadspolders in Dordrecht.

Maar niet alleen het vlaggenschip kan kampioen worden. Ook Vitesse 3, 5 en 7 kunnen de titel bijschrijven bij goede resultaten a.s. zaterdag.

Vitesse A1 en A2 maken eveneens kans op een feestelijk weekend, net zoals B2, D1 en D3.

Kortom, er valt weer genoeg te beleven op sportpark De Bongerd.

En zoals al te lezen viel op deze kanalen, wordt de zaterdag so wie so feestelijk afgesloten in ons clubhuis, waar de kampioenen ’s avonds gehuldigd worden.

Wij wensen iedereen een mooi en succesvol korfbalweekend toe!