Beste ouder(s) en leden van Vitesse,

Volgende week staat alweer de 1e thuis wedstrijd van Vitesse 1 en 2 op het programma. Ook dit jaar willen we weer iedere week een team van de week centraal zetten tijdens de thuiswedstrijden. De indeling is als volgt:

Het team van de week krijgt niet alleen een training van de selectie maar is daarnaast ook als ere gast aanwezig tijdens de thuiswedstrijd. Op zaterdagavond zijn de team van de week spelers welkom om met elkaar een broodje knakworst te eten, de loterij te organiseren en natuurlijk het 1e aan te moedigen vanaf de ere tribune. Dus kom in je Vitesse tenue richting Vitesse!

!Hulp gezocht!
Om dit alles goed te organiseren zijn wij als activiteiten commissie op zoek naar wat leden/ouders die ons, tijdens de zaalcompetitie, 1 of 2 zaterdagen willen helpen.
Weet je op basis van het competie schema al welke momenten je zou kunnen helpen of wil je als ouders helpen wanneer jouw kind team van de week is laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Je kunt ons mailen of het formulier invullen hieronder.
Alvast heel erg bedankt, op deze manier gaan we er voor de kinderen weer een mooi zaal seizoen van maken.

Groeten namens de activiteiten commissie,
Angelique Snoei-Baan