Terugblik wedstrijd van de week Vitesse E2

Al snel na het eerste fluitsignaal kwam de E2 op 0-1 achterstand, maar nog in het eerste kwart werd door een foutloze doorloper de 1-1 gemaakt door Daniël. Toen het fluitsignaal klonk van het tweede kwart was de spanning langs de lijn om te snijden. Na ongeveer 5 minuten scoorde Nieuwerkerk de 1-2, maar het antwoord van de E2 kwam al snel hierna. En zo was het weer gelijk.

Over en weer waren er goede aanvallen en hieruit kwamen mooie doelpogingen, die er jammer genoeg niet in gingen. Het werd uiteindelijk wel 3-3. Hierna kwam de E2 door een super mooi doelpunt op voorsprong (4-3). Hierna werd de spanning alleen maar groter. Wederom werd het gelijk: 4-4. Na dit doelpunt was Vitesse even kort uit het spel geslagen door een blessure van een van de kinderen. Nieuwerkerk had hier minder last van en scoorde al snel de 4-5. Toen de scheids aangaf dat de laatste minuut was ingegaan scoorde Nieuwerkerk helaas nog een super goed schot van grote afstand. Zo eindige de wedstrijd om de eerste plaats van de E2.

Desondanks zijn de coaches en ouders super trots op de E2 met het behalen van deze mooie tweede plaats. De kinderen zelf hadden even wat langer nodig om het verlies te verwerken en door te krijgen dat deze welverdiende tweede plaats helemaal zo slecht nog niet is. Nu zijn zij inmiddels ook trots op zichzelf en op hun prestatie.

Voor foto’s: Klik hier