THE FINALS (part 2)

A.s. zaterdag wordt de zaalcompetitie met een paar absolute knallers afgesloten. Natuurlijk de zaalfinales in Ahoy; de hoogmis van het hedendaagse korfbal.

Maar ook Vitesse is nog niet klaar in de zaal, zie ook het spoorboekje voor de afsluitende zaalwedstrijden in de kruisfinales.

A1 trapt af en moet de wekker zetten! Al om 09.00 uur treedt de ploeg in De Bongerdhal aan voor de return tegen Kinderdijk A1. Vorige week werd uit fors verloren. Kunnen de Barendrechtse junioren het seizoen met een goed gevoel afsluiten?

Vitesse B1 speelt om 11.00 uur thuis tegen KCR B1. De heenwedstrijd eindigde in 10-10; spannender kan het morgen dus niet worden, want de winnaar promoveert naar de hoofdklasse.

En dan nog drie uitwedstrijden, waarvoor Vitesse zonder al te veel druk in de auto stapt:

Vitesse 3 speelt in Sliedrecht tegen Merwede en wist thuis bijzonder sterk met maar liefst 31-17 te winnen.

Vitesse 2 heeft de promotie al op zak, was niet helemaal bij de les en verloor thuis met 17-21 van een inderdaad scherper Achilles 3. Weet Vitesse 2 in Den Haag revanche te nemen?

Tot slot de hoofdmacht: Vitesse 1 gaat in Dordrecht de zaalperiode afsluiten tegen Movado. Thuis werd uiteindelijk overtuigend met 26-14 gewonnen, waardoor de return een formaliteit is.

Maar ook voor het slotstuk heeft Vitesse een heuse supportersbus geregeld: geef je snel op, want vol=vol. Zie site en FB voor meer info.

De huldiging van onze kampioenen vindt ’s middags plaats in de veldkantine, waarna met elkaar de zaalfinale in Ahoy op het grote scherm bekeken kan worden. Tot slot is er nog een feestje om de zaalcompetitie echt helemaal af te sluiten, zodat de blik daarna gericht kan worden op het vervolg van de ook zeer spannende veldcompetitie.