Beste korfballende leden,

Zoals inmiddels bekend is mogen ook de seniorenleden van Vitesse vanaf deze week (per dinsdag 12 mei) weer trainen. Let wel, volgens de daarvoor opgestelde protocollen en regels. Dat wil zeggen bijvoorbeeld geen partijvormen en reboundduels vanwege de afspraak dat we anderhalve meter afstand tussen elkaar moeten houden. We maken geen gebruik van de kleedkamers en kantine en gaan na de training direct naar huis.

De CTZ heeft voor de komende periode bekeken hoe wij dat het beste in kunnen vullen en zijn tot een volgende tijdsindeling gekomen:

Op maandag traint de selectie (voor het komende seizoen) van 20.30 tot 21.45 uur onder leiding van de nieuwe technische staf Peter, Nathan en Mandy.

Op dinsdag traint de eerste seniorengroep van 20.30 tot 21.30 uur. Deze groep zal bestaan uit de mensen die dit seizoen in 3 en 4 speelden, exclusief de mensen die uitgenodigd zijn om mee te trainen bij de selectie en inclusief enkele A-spelers die volgend seizoen senior zullen zijn.

Op woensdag trainen de overige senioren van 19.45 tot 20.45 uur. Deze groep zal bestaan uit de mensen die dit seizoen in het vijfde hebben gespeeld, de trainingsleden en ook de spelers en speelsters van het midweekteam zijn hierbij welkom. Ook enkele A-spelers die volgend seizoen senior zullen zijn zullen hier aansluiten.

De trainingen voor de senioren op dinsdag en woensdag worden gegeven door de CTZ-leden.

In verband met het precieze aantal aanwezig leden verzoeken wij iedereen om zich af te melden als hij of zij om wat voor reden dan ook niet aanwezig zal zijn. Gaarne een mail naar ctz@kvvitesse.nl

Uiteraard respecteren wij het dat mensen in deze periode er nog voor kiezen om niet te trainen, laat dat dan a.u.b. wel even weten aan ons.

De jeugdploegen blijven trainen op de afgesproken tijden en de training zal ook hier verzorgd door de leden van de CTZ. Ons streven is binnenkort de beoogde trainers van de eerste teams bij de jeugdtrainingen te betrekken. Daar hopen we zo spoedig mogelijk over te communiceren.

Wij hopen iedereen binnenkort weer op het veld te mogen begroeten en wensen iedereen veel korfbalplezier. Op anderhalve meter afstand van elkaar!

Met vriendelijke groeten,

De CTZ