Trainingen voor leeuwtjes en F-jes gaan van start!

Kom je meetrainen?

Het veldseizoen van korfbalvereniging Vitesse is weer van start gegaan. Jongens en meisjes van 3 tot en met 8 jaar zijn van harte welkom om het leuke korfbalspel te ontdekken. De trainingen zijn op de woensdag van 17:30-18:30 uur op de sportvelden van Vitesse aan De Bongerd.

Kinderen van 3 tot 5 jaar doen mee met de leeuwtjes- en leeuwinnetjesclub. Een superleuke club met spelletjes en een giga korf. Kinderen van 5 tot 8 jaar leren tijdens de training de coole moves van het korfballen.

Wil je ook een keertje meedoen? Je bent van harte welkom. Voor meer informatie of aanmelden kun je terecht op kids@kvvitesse.nl

Natuurlijk gelden op het terrein een aantal regels in verband met de corona maatregelen. We vragen iedereen zich hieraan te houden, op de website www.kvvitesse.nl staat hierover meer informatie.