UPDATE:

De aangekondigde wedstrijden van Vitesse 1 en 2 tegen Kinderdijk gaan vandaag (01-07-2021) NIET door.

Toch nog een keer Vitesse 1 en 2 in actie zien?

Het leek er niet meer van te komen, maar gelukkig kan het toch nog. Op de valreep kunnen senioren nog en wedstrijd tegen een andere tegenstander spelen. Vriendschappelijk, een oefenwedstrijd, maar laten we blij zijn dat het nog kan en mag.

Aanstaande donderdag spelen Vitesse 1 en Vitesse 2 op De Bongerd tegen Kinderdijk 1 en 2. Het tweede begint om acht uur, het eerste om half negen.

Er is publiek welkom, uiteraard volgens de geldende maatregelen, maar ook dat kan en mag. Houd de onderlinge afstand in de gaten als je wilt komen kijken!

Kortom, wilt u met eigen ogen bekijken dat Vitesse 1 en Vitesse 2 de afgelopen periode niet stil hebben gezeten dan is dit de mogelijkheid om ze voor de vakantie nog even aan het werk te zien.