Voor het nieuwe seizoen 2022-2023 is de Commissie Technische Zaken op zoek naar een coördinator E pupillen. Momenteel is Chantal van der Maten coördinator E en D. Echter door het grote aantal teams en trainers wil de CTZ voor beide categorieën 1 coördinator, om alle trainers en spelers de aandacht te geven die zij verdienen!

Als coördinator liggen er een aantal vaste taken voor je klaar: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de trainers van jouw teams en daarnaast ook contactpersoon voor spelers en ouders in deze categorie. Je denkt in overleg met de andere CTZ leden en trainers mee over de samenstelling van de teams, de begeleiding van de trainers en de lopende zaken gedurende het seizoen. Het afwisselend kijken bij trainingen en wedstrijden van deze teams zorgt ervoor dat men jou weet te vinden en je snel in kan springen als er ergens iets speelt.

De CTZ bestaat naast jou uit 9 andere enthousiaste korfbalgekken die dagelijks het reilen en zeilen binnen de club op korfbalgebied aansturen. De CTZ vergadert iedere 6 weken maximaal 1.5 uur. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je ellelange avonden zit te vergaderen. Natuurlijk zit er een vrijwillige tijdsinvestering aan vast. Het voordeel als coördinator is dat je deze tijd grotendeels zelf in kunt delen wanneer het jou uitkomt en je dus niet drie dagen in de week aan gezette tijden vast zit.

Waarom zou ik coördinator worden?

Naast een ontzettend leuk CTZ team en betrokkenheid bij alle korfbalzaken ben jij als coördinator één van de schakels die ervoor zorgt dat onze leden dag in dag uit bij onze mooie vereniging kunnen sporten en vrienden kunnen maken. Zeker in de afgelopen tijd merken we weer dat het verenigingsleven belangrijker is dan ooit en kunnen wij jouw ondersteuning daarbij dan ook hard gebruiken!

Ben je inmiddels overtuigd dat je deze rol komend seizoen in wil vullen, neem dan contact op met Mario Booij. Dat kan rechtstreeks of via ctz@kvvitesse.nl.

Namens de gehele CTZ, alvast bedankt voor jouw bericht!