Voor de F- tot en met de A-categorie is het vervoersschema weer op de website te vinden (link).
Voor de oefenperiode geldt nog dat je het vervoer zelf moet afstemmen met de coaches.

Bij alle uitwedstrijden zal er uiteraard weer gereden moeten worden. Hierbij zullen wij ons aan de richtlijnen van de RIVM houden.

Dat betekent dat wanneer je mensen vervoert uit een ander gezin dat iedereen in de auto die ouder is dan 12 jaar een mondkapje draagt. Zorg dus dat je dit bij je hebt.

Als iemand het om corona gerelateerde redenen niet ziet zitten om anderen mee te laten rijden in zijn of haar auto dan bestaat zolang deze situatie geldt de mogelijkheid om zelf afzonderlijk te rijden.

Neem in dit geval graag contact op met bestuur@kvvitesse.nl.

In dit geval zal er wel door de betreffende ouder/speler zelf voor afstemming en vervanging binnen het team gezorgd moeten worden zoals normaliter ook het geval is indien je niet kunt rijden.

Wij wensen iedereen veel plezier met de aankomende wedstrijden.