.

Virus houdt ons allen bezig.

Het Coronavirus beheerst de nieuwsberichten. Het Vitesse bestuur houdt die berichten uiteraard nauwkeurig in de gaten en hanteert daarbij de richtlijnen en adviezen van overheid en RIVM.
Het KNKV hanteert ook de richtlijnen van de overheid en het RIVM.

Vooralsnog worden er geen korfbalwedstrijden afgelast en kan er gewoon gespeeld worden. Wanneer er ontwikkelingen zijn over bijv. afgelastingen dan laten we dit jullie uiteraard zo spoedig mogelijk weten, maar houd ook zelf de (sociale) media in de gaten m.b.t. berichtgeving over het Corona virus.

Verder adviseren wij jullie om gezond verstand te gebruiken en de adviezen van overheid en RIVM in acht te nemen. Dus bij ziekteverschijnselen thuis blijven en niet komen trainen of spelen, in je elleboog niezen/hoesten, regelmatig je handen wassen en gebruik papieren zakdoekjes als die nodig zijn.

Bij korfbal is het gebruikelijk om de tegenstander bij begin en eind van de wedstrijd een hand te geven. Op dit moment is dat wellicht niet gewenst en ook al is het niet beleefd/aardig, iedereen zal begrijpen dat de situatie nu eenmaal zo is dat handen schudden niet wenselijk is.

Een toffe elleboog kan natuurlijk wel maar spreek dit even af met de tegenstander.

Blijf gezond en wees verstandig.

Bestuur KV Vitesse Barendrecht