Vitesse C1 op weg naar NK 1e klasse.

322 doelpunten voor, 96 doelpunten tegen. Dit is het indrukwekkende doelsaldo van Vitesse C1 dit seizoen. Hierin zitten 17 overwinningen, 1 nederlaag, en 2 kampioenschapen!

Na een ongeslagen kampioenschap op het veld, is de C1 2 speelronde voor het einde ook al zeker van het kampioenschap in de zaal. Op één uitglijder, na een off-day tegen ACKC, na wist Vitesse al zijn wedstrijden weer te winnen! Het enige team wat het Vitesse lastig wist te maken was de C1 van DeetosSnel. Ook zij waren echter niet opgewassen tegen het collectief van Vitesse. Deze competitie laten zij zijn over veel verschillende kwaliteiten te beschikken en over alle spelers te kunnen scoren. Bijna elke zaalwedstrijd kwamen alle spelers in het veld tot doelpunten en dit is een grote kracht van dit team.

Is het doel dan nu bereikt? Nee! Zeker niet. Met het binnen halen van het kampioenschap heeft de C1 zich ook geplaatst voor het NK 1e klasse. Dit wordt gespeeld op zaterdag 6 april in sporthal ‘Het Activum’ in Hoogeveen(Drenthe). Vitesse neemt het hierin op tegen de andere 1e klasse kampioenen van Nederland. Ze gaan daar heen met maar 1 doel: Winnen!

Uiteraard kunnen zij elke support in Hoogeveen gebruiken! Vorig jaar heeft Vitesse laten zien dat zij een feestje kunnen maken bij het NK D. Kom allemaal dus die kant op om Vitesse C1 aan te moedigen.