VITESSE C2 WINT WEDSTRIJD VAN DE WEEK OVERTUIGEND
In een goedgevulde Bongerdhal mocht Vitesse C2 het afgelopen zaterdag opnemen tegen KOAG C1. Op voorhand ingeschat op hetzelfde niveau als onze C2. Kortom, een lastige tegenstander. Waar volgens onze voorzitter het speelplezier voorop mocht staan, was onze fanatieke C2 toch vooral gebrand op een overwinning. Ondanks dat te zien was dat de C2 de bovenliggende ploeg was, werd dit nog niet uitgedrukt in de score. Pas na een slordige fase wisten afwisselende dame- en herengoals de tussenstand op 6-3 te zetten. In de tweede helft trok Vitesse dit door en liep, mede doordat het verdedigend meer grip kreeg, uit tot een 11-5 overwinning. Het harde werken, verdedigend risico nemen en aanvallend zelf het tempo maken, betaalde zich uit, met trotse coaches als resultaat. Zo heeft de C2 in een lastige poule, gesteund door het publiek, toch alweer de eerste 4 punten te pakken!
Voor foto’s van deze wedstrijd: Klik hier.