Aanstaande zaterdag is er weer een Wedstrijd van de Week! Dit keer zetten we de wedstrijd van de E3 in het zonnetje.

De E3 is een leuk en gezellig team. Ze kunnen het heel goed met elkaar vinden en hebben veel lol met elkaar zowel binnen als buiten het veld. Aan het begin van het veldseizoen moesten ze nog aan elkaar wennen, maar al heel snel was te merken dat de kinderen heel graag dingen willen leren. Zo gingen ze meer met elkaar samenwerken zodat iedereen veel kansen kreeg om te schieten en deze gingen er ook in. Hierdoor werd er ook een aantal keer gewonnen!

Dus als je van een wedstrijd houdt waar iedereen heel hard hun best doet en alles geeft om de wedstrijd te winnen, kom dan vooral allemaal onze toppers aanmoedigen: Floor, Jolie, Yara, Luks, Oscar en Sammie, gecoacht door Thijs en Maikel.