Reminder: in maart 2019 is KV Vitesse gestart met Sponsorkliks.

Nu Sinterklaas weer in het land is, willen wij iedereen die KV Vitesse een warm hart toedraagt nog even herinneren aan Sponsorkliks.

Doe je inkopen via internet, start dan bij Sponsorkliks. Dit levert de vereniging geld op.

Het bericht van maart 2019:

Sinds enige tijd is er Sponsorkliks. Met SponsorKliks kan je nu zelf een financiële bijdrage leveren aan KV Vitesse zonder dat het jou een cent extra kost!

Via een Sponsorkliksmenu op de website van Vitesse kan je bij diverse webwinkels je aankopen doen. Via de categorieën in het menu kan je bij diverse webwinkels als Thuisbezorgd, Wehkamp, Bol.com, Coolblue, Booking.com en Expedia bestellen. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan naar KV Vitesse. En het kost jou niets extra!

Wil je KV Vitesse ook GRATIS sponsoren?

Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de Sponsorklikspagina van KV Vitesse. Voor jou een kleine moeite, voor KV Vitesse directe inkomsten. Stel je eens voor wanneer alle leden dit zouden doen? Vertel dit daarom door aan andere mensen die KV Vitesse een warm hart toedragen.

Hoe werkt het?
Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. 75% van deze commissie stort Sponsorkliks op de bankrekening van KV Vitesse. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, jij betaalt hetzelfde bedrag. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert KV Vitesse hier direct van!
Let op: er is geen commissie op boeken. In Nederland geldt per wet een vaste boekenprijs, hierdoor mag GEEN commissie op boeken worden gegeven.

Waarom SponsorKliks?
SponsorKliks is al sinds 2011 actief en wordt door de hoge omzetten die zij leveren bij de meeste winkels in het hoogste commissiesegment geplaatst. Doordat duizenden verenigingen actief deelnemen kunnen zij zeer goede, en regelmatig exclusieve, commissie-afspraken maken met webwinkels. Door deze schaalvoordelen keert SponsorKliks de hoogste nettocommissie uit in de markt!

Dus wil je iets bestellen via internet ? Doe dat dan via de Sponsorklikspagina op de website van Vitesse. Te vinden onderaan de pagina.

Leo Visser,
Voorzitter KV Vitesse Barendrecht.