VITESSE PODCAST, PROMOTIE EN LIVESTREAM

Het is ouderwets aftellen geblazen naar a.s. zaterdag, als ons vlaggenschip officieel kampioen kan worden in de eerste klasse, het zou wat zijn!

Veel vrijwilligers zijn druk bezig om alles in goede banen te leiden en natuurlijk kan een knallende PR niet ontbreken.

Het wordt op digitaal gebied een rijk gevulde zaterdag, daarover straks meer.

Maar wil je alvast lekker in de stemming komen, luister dan donderdag 23 maart tussen 18.00 en 19.00 uur naar Exxact FM. In het nieuwe magazine programma van Hans van Hengel wordt met Vitesse teruggekeken op het wonder van Ridderkerk. Natuurlijk is er ook een vooruitblik naar de kampioenswedstrijd tegen Merwede. Bovendien komt Hans nog met een mooie scoop, een prachtig gebaar naar Vitesse. Dus luister en zet gelijk donderdag 30 maart tussen 19.00 en 20.00 uur in je agenda. To be continued…

En dan zaterdag. We beginnen met onze Vitesse podcast, de vierde alweer dit seizoen en een blijvertje. In deze podcast staan onze scheidsrechters centraal die veelal in de luwte en buiten het zicht stad en land afreizen voor een mooie pot korfbal. Bovendien zorgen zij ervoor dat Vitesse in de pas loopt en geen punten in mindering krijgt doordat we te weinig scheidsrechters leveren. Een ongetwijfeld boeiend en veelzijdig gesprek met onze scheidsrechters, vanaf volgende week te beluisteren via Spotify en Youtube.

En dan de titelstrijd zelf. Natuurlijk kun je Vitesse via de livestream volgen op ons eigen Youtube kanaal. En omdat we het tegen KCR thuis zo leuk vonden, komt er ook weer een studioprogramma met voorbeschouwingen, analyses in de rust en na afloop (hopelijk, we moeten wel winnen) een verslag van de feestelijkheden. En dit allemaal live in je huiskamer of na afloop terug te kijken uiteraard.

Kortom, zaterdag is Vitesse dag en deze keer helemaal! We hebben er zin in

Leo van der Pol