Vitesse start voorbereiding nieuw seizoen.

Afgelopen zaterdag was de aftrap van een nieuw seizoen voor de Barendrechtse korfballers. Een seizoen dat in veel opzichten anders zal zijn dan in het verleden. Vitesse speelt namelijk op een hoger niveau dan ooit tevoren: het eerste speelt veld en zaal Overgangsklasse, terwijl het tweede op het veld zelfs in de hoofdklasse aantreedt. Ook bij de junioren is het bal in hogere sferen: A1 speelt veld en zaal Overgangsklasse en de B1 zowel buiten als binnen Hoofdklasse. Kortom, er valt wat te beleven op De Bongerd (veld en hal) deze jaargang.

Bovendien bestaat Vitesse aan het eind van dit nieuwe seizoen 90 jaar, dus het wordt in alle opzichten een seizoen om naar uit te kijken.

Ook in de staf is er het een en ander veranderd, want Niels Molendijk heeft in Ronald Berrevoets een nieuwe co hoofdtrainer naast zich. Het tweede kent een geheel nieuw trainersduo: Rien Graafland en Bart van der Waal, allebei kind van de club, zullen Vitesse 2 onder hun hoede nemen.

Zaterdag begon het dus voor Vitesse, waarbij de selectieteams senioren en junioren op een zonovergoten Bongerd aan hun conditie, fitheid en groepsbuilding konden werken na de vakantie.

Daarbij werd ook het beachvolleybal veld niet overgeslagen.

De competities beginnen op zaterdag 9 september; een week eerder staat traditioneel de startdag bij Vitesse op het affiche, dus schrijf die datum vast in de agenda!