VITESSE VERWEND MET NIEUWE SPONSOR BMS FORWARDING

Het was een drukte van belang in sporthal De Bongerd deze zaterdagochtend, want onze jongste pupillenteams werden 1 voor 1 in nieuwe outfits gestoken.

Wijnand Molijn van BMS Forwarding kwam hoogstpersoonlijk de shirts aan de kids geven, die maar wat blij en trots in de nieuwe sponsorshirts aan hun wedstrijden begonnen.

BMS Forwarding sponsort vanaf de return op het veld alle E en F teams van Vitesse. Uiteraard is de vereniging BMS Forwarding en Wijnand in het bijzonder zeer erkentelijk voor deze steun.

Omdat de shirts sneller dan verwacht geleverd zijn, mochten de meeste teams vandaag al in de nieuwe outfit lopen.

Zoals gezegd, de officiële overdracht is bij overgang van zaal naar veld, maar deze sneak preview willen we jullie niet onthouden!