Voorspel de Korfbal League en win voor Vitesse!

Waar vorig jaar al een groepje Vitesse mensen enthousiast aan meedeed, willen we dit jaar binnen de hele vereniging verspreiden: BillieBallie. Op deze website kun je (geheel gratis) de wedstrijden van de Korfbal League voorspellen en dit jaar kun je zelfs de nieuwe Erima Equal Pro korfbal winnen voor Vitesse! Met het voorspellen verdien je (hopelijk erg veel) punten en wordt er na elke speelronde een klassering opgemaakt. Je doet automatisch mee met de grote poule, waarin heel korfballend Nederland meedoet, maar wij hebben ook een extra poule aangemaakt speciaal voor iedereen van Vitesse!

Hoe werkt dit?

Je maakt een account aan op https://billieballie.com , waarna je kunt klikken op ‘’Korfbal League’’. Vervolgens kies je de optie ‘’Groepen’’ en hier moet je een groepscode invullen. Voor Vitesse is dit 3h8jXCCAdUmYpJi . Vervolgens kun je de wedstrijden bekijken die de aankomende speelronde op de planning staan en hier jouw voorspelling op loslaten!

Win voor Vitesse!

Nieuw dit jaar is dat er prijzen zijn te winnen voor jouw club: elke volle maand maakt BillieBallie een winnaar bekend. Deze maandwinnaar wint de enige echte Erima Equal Pro korfbal voor zijn of haar club! Ook vanuit Vitesse zullen er leuke prijzen bedacht worden, maar daarover later meer.

Er zal net als vorig jaar eerst weer even proef- en warmgedraaid worden tijdens de oefencampagnes. De oefenwedstrijden op zaterdag 6 november en zaterdag 13 november zijn toegevoegd en kun je dus alvast voorspellen.

Om er lekker in te komen, kun je zelfs in de voorbereidingsweken al koning/koningin van de voorbereiding worden en de eerste ‘bal-winnaar’ worden voor jouw club. Aarzel dus niet en draai lekker warm de komende weekenden. Na de voorbereiding begint iedereen weer op ‘0’ en maakt BilliebBallie eind december de eerstvolgende balwinnaar bekend.

Als je nog vragen hebt, kun je een bericht sturen naar Yerman van Genderen of Robin van der Pol (of mail naar activiteiten@kvvitesse.nl ).