Op zaterdag 23 april zal de E1 hun eerste veldwedstrijd van het seizoen spelen. Ze hebben op het veld en in de zaal twee keer net naast de titel gegrepen en ze gaan hun best doen om zaterdag te winnen. Met veel supporters de eerste veld wedstrijd spelen zou natuurlijk hartstikke leuk zijn!
De E1 is zowel aanvallend als verdedigend een sterk team en daardoor is het leuk om naar ze te kijken. Ze laten zien dat korfbal echt een team sport is.
De E1 heeft Fortuna E3 al eens eerder ontmoet in de zaal en al 2x verslagen. Ze gaan nu voor de 3e keer. Jullie kunnen ze met een goeie start helpen. Komen jullie onze toppers: Jill, Sarah, Frank, Lucas, Thijs, Rik en coaches Sanne en Rauf aanmoedigen om 09:00?!